Digitalizacija

Ali je digitalni svet lahko prostor vključevanja in participacije?

14. 12. 2021 avtor: Socialna akademija

Kot se za temo spodobi, se je skupina mladinskih delavcev, sopotnikov mladih in nevladnikov, ki delujejo na področju zagovorništva, srečala na spletu, kjer so skupaj raziskovali, kateri elementi doprinašajo k vključujoči spletni izkušnji, ki spodbuja in omogoča participacijo.

Posvet se je odvil v kontekstu projekta Ustvarjalni digitalni prostori, katerega namen je krepiti kakovost in učinke spletnega mladinskega dela, ki je postal realnost v času pandemije ter prinaša potencial za dopolnitev rednih aktivnosti v živo tudi takrat, ko bo pandemija le še slab spomin.

Posvet se je začel s prispevki govorcev, ki si jih lahko ogledaš tukaj, sledila pa je refleksija lastnih izkušenj iz časa epidemije novega koronavirusa.

Vprašanja, ki so jih odprli z udeleženci, so bila :

–          Kateri so pozitivni in kateri negativni vidiki dela z mladimi v digitalnih kontekstih? Kaj so se doslej naučili o tem?

–          Kakšne so njihove ambicije (vaše osebne ali vaše organizacije) na področju dela z mladimi v digitalnih kontekstih – če jih imate?

–          Kaj bi potrebovali za delo z mladimi, da bi bilo še bolj participativno, vključujoče, ustvarjalno in pobudniško – pa tega ni (npr. opremo, kompetence, programske licence, naravnanosti izvajalcev)?

S posvetovanjem nadaljujejo. Vabijo te, da v Padlet zapišeš svoje odgovore. Prakse in izzivi jim bodo v navdih pri snovanju digitalnih rešitev v sklopu našega strateškega partnerstva.