Kaj se dogaja?

Objave uredništva portala mlad.si

V skupini: Nacionalno
Všečno: (0)
Datum objave: 26 Oct. 2021

Kostanj in ladjice za dober namen

Društvo UP-ornik, Zavod 13 in podjetje Mikro+Polo so 23. 10. 2021 na dobrodelnem  kostanjevem pikniku zbrali 1.226 evrov. Znesek od prodaje kostanjev in zbranih bakrenčkov bodo namenili najranljivejšim v naši družbi in tistim, ki zaradi osamljenosti v svojih stiskah pogosto ostanejo brez podpore. Na dogodku so nadaljevali tudi dobrodelni projekt izdelovanja papirnatih ladjic v spomin žrtvam genocidov in današnjim žrtvam človeške ignorance. Skupaj s tistimi, ki so jih prinesli obiskovalci, so danes število ladjic povečali za skoraj 46.000 in skupna številka je že pol milijona.

Društvo UP-ornik, Zavod 13 in Mikro+Polo se zavedajo stisk, ki jih doživljajo najranljivejši v naši družbi. Posebej zdaj, ko se bliža zima, hkrati pa cene energentov letijo v nebo. Mnogi si v prihajajočih mesecih zato ne bodo mogli privoščiti ogrevanja doma ali pa bodo primorani izbirati med hrano in toplim zavetjem. Zato bodo organizatorji pol zbranega izkupička namenili tistim, ki bi sicer celo zimo zmrzovali ob hladnih radiatorjih. Boris Krabonja: »Zelo pozitivno presenečen sem nad velikim številom obiskovalcev in prijetno atmosfero, še vreme se nas je usmililo in poslalo nekaj sonca. Zbrani znesek je za tako akcijo izjemen, število ladjic pa je že več kot dvakrat večje, kot je bilo lani ob koncu akcije, čeprav nas do cilja - 6 milijonov ladjic - čaka še veliko dela.«

Druga polovica prodanih meric kostanjev bo pomagala Zavodu 13, neprofitni organizaciji, ki ozavešča o drugačnosti in nudi pomoč staršem otrok s posebnimi potrebami. Z njo bodo še naprej podpirali te družine, ki pogosto ostanejo same s svojimi stiskami, z veliko vprašanji brez pravih odgovorov. Petra Greiner: »Take akcije so za nas podpora, podpora in še enkrat podpora. Ne glede na to, kaj delamo, vemo, da imamo podporo v podjetju Mikro+Polo in društvu UP-ornik, in to je največ, kar je lahko – sodelovanje in odlični odnosi.«

Kostanje so pekli prostovoljci – taborniki rodu XII. SNOUB Miloša Zidanška.

Zbrani vsoti bo podjetje Mikro+Polo dodalo še izkupiček od prodaje virtualnega kostanja v njihovi spletni trgovini Market, ki je potekala od 18. do 22. oktobra. Kupci so s svojimi točkami zvestobe prispevali 210 evrov, k temu znesku pa bo podjetje Mikro+Polo prispevalo še 290 evrov. Tako se bo skupen znesek povečal še za dodatnih 500 evrov. Ob tem je Marko Podgornik Verdev, generalni direktor podjetja poudaril: »V družbi Mikro+Polo se zavedamo svoje moralne dolžnosti delati dobro, ustvarjati dodano vrednost za družbo in izboljšati kakovost življenja ljudi. Žal ne moremo bojevati vseh bitk hkrati, zato se osredotočamo na pomoč najranljivejšim med nami. Najboljše stvari dosežemo, ko se jih lotimo skupaj. V tovrstnih dobrodelnih akcijah  redno sodelujemo z društvi z izjemnim poslanstvom – pomagati sočloveku. Verjamemo, da s svojimi dejanji olajšamo mnogokatere stiske, hkrati pa upamo, da k dobrodelnosti navdihnemo tudi druge«.

6.000.000 ladjic za 6.000.000 žrtev

Na kostanjevem pikniku so si udeleženci med grizljanjem kostanja krajšali čas tudi z izdelavo papirnatih ladjic. Te so del dobrodelnega projekta v spomin žrtvam genocidov ter današnjim žrtvam človeške ignorance najranljivejših v naši družbi. Na dobrodelnem pikniku je število ladjic doseglo 500.000 tisoč, cilj 6 milijonov pa želijo doseči do 9. maja 2022. Iz ladjic bo skupina študentov arhitekture ustvarila umetniško inštalacijo, ki bo na ogled tri tedne. Zbrani denar od prodaje papirja (pri 6 milijonih ladjic ga bo kar 24 ton) bo namenjen plačilu najnujnejših položnic ter nakup trgovinskih darilnih kartic za vse uporabnike društva UP-ornik. 

Foto: Marko Pigac
Vir: Mikro+Polo

Trenutno ni komentarjev...

Komentirajte

70308

Omejitev znakov 740

O portalu mlad.si             

Portal je namenjen vsem mladim v Republiki Sloveniji ter vsem tistim, ki se z mladimi ukvarjate. Na portalu najdete vse potrebne informacije o mladih in za mlade, vključno  z vsemi priložnostmi, ki se mladim ponujajo izven procesa izobraževanja in prvih delovnih izkušenj. Portal vsebinsko povezujejo tri glavne vstopne točke oz rubrike, ki smiselno tvorijo življenski ciklus mladih, njiove potrebe in želje po aktivnem preživljanju prostega časa in soočanju z izzivi v obdobju med 15. in 29. letom.
Kontakt:
Urad RS za mladino
Masarykova 16, 1000 Ljubljana
T: (01) 478 46 76, E: gp-ursm.mizs(at)gov.si
Urad RS za mladino