Mladinski sektor v šolah

101 Vodji mladinskih programov med izvanjanjem delavnice »Kam me vodi moja zvezda Severnica?«, v rokah imata interaktivni učni pripomoček, ki ga uporabljata za delavnico temeljnih vrednot. Foto: Tjaša Golob čemer poleg ozaveščanja kompetenc in veščin, ki jih lahko uporabljajo v osebnem, kot tudi kariernem razvoju, osmislijo tudi povezanost duševnega zdravja s karierno orientacijo, da lahko opolnomočeno izbirajo svoje korake po srednješolski iz- obrazbi. Izzivi in rešitve Uspešnost delavnic z zunanjimi izvajalci v šolah je neposred- no povezana z nivojem vzpostavitve pristnega stika s srednje- šolci (odnos, ki vzbuja vzajemno zaupanje in pristno željo po pozitivnem sodelovanju). Človečnost šteje in se pozitivno obrestuje. Namigi Mladi so željni neformalnega, osebnega sodelovalnega in inte- raktivnega pristopa pri vseh vprašanjih, ki se jih zadevajo. Potrebno je zgolj najti ustrezen način, da se slišimo. Možnost soustvarjanja odgovorov je pot do skupnega uspeha!

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=