Mladinski sektor v šolah

103 Izvajanje delavnice kariernega razvoja z metodami neformalnega izobraževanja. Foto: Tilen Lah spoznajo, kateri poklic bi najbolj ustrezal njihovim kompeten- cam in sposobnostim ter bi jim olajšal odločitev za njihove karierne odločitve v prihodnosti. Pri tem mladi ne le ugotovijo, kaj jih zanima, ampak se tudi lažje odločijo, kam naprej na nji- hovi izobraževalni poti. Izzivi in rešitve Za razliko od predavanj se z metodami neformalnega izobra- ževanja bolj poglabljamo in ukvarjamo s sintezo ter refleksijo pridobljenega znanja in izkušnje. Tako je ključnega pomena, da je za to na voljo dovolj časa, kar v praksi pomeni vsaj štiri zaporedne šolske ure, da pridemo do dobrih rezultatov. Namigi Priporočljivo je, da so delavnice za višje letnike, ko že razmiš- ljajo o vpisu na fakulteto. Priporočljivo bi bilo tudi vzpostaviti sodelovanje z lokalnimi podjetniki.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=