Mladinski sektor v šolah

109 Prizori iz delavnic za osnovnošolce Foto: arhiv MC Celje • zmanjševanje povpraševanja po pre- povedanih drogah in drugih psihoak- tivnih substancah med mladoletniki; • ustvarjanje pozitivne samopodobe ter orientacije k samopotrditvi skozi ustvarjalno delo; • krepitev osebnostne moči mladih kot ovire za razvoj odvisnosti od prepovedanih drog in drugih psiho- aktivnih snovi; • podajanje ustreznih informacij o ne- varnosti rizičnega vedenja (uživanje prepovedanih drog in drugih psiho- aktivnih substanc) kot tudi o razvoj- nih in socialnih možnostih za pro- gresivno rast in razvoj; • ustvarjanje pozitivnih stališč in vred­ not do življenja in zdravja (življenjske težave sprejmemo kot izziv in mož- nost za nadaljnjo rast in razvoj); • povezovanje lokalnih ustanov, društev in lokalnih skupin za preventivno de- lovanje na lokalni in nacionalni ravni; • izpopolnjevanje študentov (prosto- voljcev) in strokovnjakov za primar- no preventivo. Izzivi in rešitve Pri izvajanju je bil naš največji izziv, da so si bili udeleženci skupin razvojno zelo raznoliki pri dojemanju psihosoci- alnih in preventivnih vsebin, kar je bilo izziv za izvajalce delavnic. Večkrat so izvajalci delavnic izvedeli za težke zgodbe in položaj udeležencev, kar smo reševali z rednimi mentorskimi sestanki in možnostjo supervizije za izvajalce. Namigi Pri omenjenem projektu gre za dolgo- trajno izvajanje dejavnosti, kjer se izva- jalec vse šolsko leto sestaja s svojo skupino udeležencev. Izvajalec se tako lahko dobro poveže s skupino, prav tako so se lahko udeleženci povežejo med seboj. Kot dobro izkušnjo bi poleg tega, da projekt nagovarja težave, ki so prisotne med adolescenti, poudarili tudi dobro, včasih celo prijateljsko ozračje v skupini, ki je pripomogla k izvajanju sicer težke vsebine.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=