Mladinski sektor v šolah

111 Fotografija prikazuje interaktivne metode, v katerih mladi uporabijo prostor in svoje telo za izražanje mnenj. Foto: Arhiv Brez izgovora Glavni dosežki projekta Učenci na delavnicah dobijo veliko različnih vsebin, s katerimi v šolskem programu navadno nimajo stika, po- membne pa so za pridobivanje ži- vljenjskih veščin, ki jim koristijo pri njihovem razvoju. Ob dejavnostih se bolj povežejo kot razred in veliko so- delujejo z drugimi. Velikokrat se mo- rajo za skupinske dejavnosti razpore- jati naključno, tako da učenci pri različnih nalogah sodelujejo tudi s tis- timi sošolci, s katerimi se običajno ne družijo. Učenci začnejo bolj kritično razmišljati in postavljati več vprašanj. Izzivi in rešitve Smernice učinkovite preventive nare- kujejo, da intervencije preventivnih programov niso le enkratne, temveč se izvajajo redno, načrtno in dalj časa, kar pa je v šolah težko doseči zaradi velike količine učne snovi. To se lahko doseže z večjim poudarkom na preventivnih dejavnostih v šolah, njihovem umeščanju v učne načrte ter večjim številom razrednih ur. Namigi Mladi potrebujejo pogovore o temah, ki so nekoliko neprijetne, da lahko v varnem okolju delijo svoja mnenja in izkušnje, saj lahko le tako pride do spreminjanja stališč in posledično vedenja mladih.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=