Mladinski sektor v šolah

129 Zbor ob ognjišču na Taborniških počitnicah v Bohinju. V ozadju lahko vidimo postavljen tabor. Foto: vodniki na počitnicah Glavni dosežki projekta Pogosto rečemo, da je taborništvo šola za življenje – tabornik postopoma osvaja nova znanja, prevzema vse več odgovorno- sti in razvija kompetence, ki jih kot odrasla oseba s pridom uporablja pri delu in v zasebnem življenju. Del te izkušnje smo želeli predati tudi otrokom in mladim na taborniških počitnicah v Bohinju. Izzivi in rešitve Izziv vidimo v raznovrstni starosti udeležencev, saj je s pro- gramom potrebno nagovoriti raznolike potrebe, značilne za starostne skupine. Prejšnje leto smo zato sestavili starostno mešane vode, kar se je odlično obneslo – starejši otroci so poskrbeli za mlajše, pomagali vodnikom in prevzemali več odgovornosti. Namigi Narava, medsebojni stik in trening posameznikove avtono- mnosti ter odgovornosti so ključni za dobro počutje in učin- kovito usvajanje novih znanj.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=