Mladinski sektor v šolah

135 Prizor iz prakse sodelovanja MC Zagorje ob Savi z OŠ Toneta Okrogarja. Foto: Arhiv MC Zagorje ki ga želijo podati, ter želja in motiva- cija po pogovoru v tujem jeziku za us- pešno komunikacijo v tujem jeziku. Glavni dosežki projekta • Učenci izgubijo strah pred pogovo- rom v tujem jeziku, ki ga bodo tudi v prihodnje izpopolnjevali ter upo- rabljali na zasebnem in poklicnem področju. • Učenci bolje sprejemajo različnost, razvijajo svojo odprtost do različ- nih narodnosti, jezikov in verskih pripadnosti. • Uporabna vrednost učenja tujega jezika v sodelovanju z mednaro- dnimi prostovoljci kaže učinke v lokalnem okolju, ki z leti posta- ja bolj odprto in dostopno za medkulturno različnost ter je živahnejše pri mednarodnem sodelovanju. Izzivi in rešitve Nekateri učitelji imajo zaradi mnenja o svojem pomanjkljivem znanju angleščine zadržke pri sodelovanju z mednarodnimi prostovoljci. Učitelji, ki že sodelujejo s mednarodnimi pro- stovoljci, lahko opogumijo ostale uči- telje k sodelovanju s tem, ko jim predstavijo prednosti takšnega sode- lovanja. Rešitev je tudi možnost učne- ga sprehoda znotraj šole in senčenja na šoli, ki že vključuje ta program, za učitelje, ki se zanimajo za sodelovanje z mednarodnimi prostovoljci. Namigi Učitelji in učenci s pomočjo medna- rodnih prostovoljcev večajo medse- bojno razumevanje in bolj sprejemajo različnost ter s tem dolgoročno spreminjajo družbo v bolj vključujočo in multikulturno.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=