Mladinski sektor v šolah

145 Učenci ugotavljajo, kateri vrsti ptice pripada pero. Foto: Jernej Koren Glavni dosežki projekta Mladi so z aktivnim sodelovanjem na izobraževalnem pohodu podrobneje spoznali ekosistem Lisjakove struge, ki predsta- vlja pomembno lokalno naravno vrednoto. Skozi proces spo- znavanja živalskih in rastlinskih vrst ter njihove vloge v ohra- njanju ravnovesja v naravi razvijejo mladi večjo občutljivost za okoljska vprašanja in pomen biotske pestrosti. Učijo se tudi kvalitetnega preživljanja časa v naravi, krepijo pozornost in raziskovalne veščine. Izzivi in rešitve Izobraževalni pohod se je izkazal za uspešnen primer sodelo- vanja z osnovno šolo in domačimi naravovarstveniki. V priho- dnosti želimo dejavnosti na tem področju še okrepiti in k so- delovanju povabiti še učence drugih osnovnih šol ter različne strokovnjake. Prav tako lahko aktivnosti nadgradimo z delav- nicami, kvizom ipd. Namigi Prenos okoljevarstvenih praks od starejših na mlajše je pozi- tiven tudi kot medgeneracijska aktivnost, ki povezuje izkušnje z inovativnimi pristopi mladih.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=