Mladinski sektor v šolah

154 Zveza tabornikov Slovenije, Zveza prijateljev mladine in varovanci programa Botrstvo Inkluzijski tabor Šole iz vse Slovenije področje projekta Skrb za mlade z manj priložnostmi v družbi ciljna skupina Otroci in mladi med 6. in 15. letom starosti število udeležencev 50 metode dela Metode opazovanja, zaznavanja in občutenja (terensko delo), delavnice, predavanja, skupinsko delo in delo v dvojicah. vodja projekta Tina Gornik (2021), Eva Preložnik (2022) spletna stran www.taborniki.si kontakt neza.slosar@taborniki.si Inkluzijski tabor za otroke in mladostnike v stiski in tiste z manj priložnosti je enote­ denski poletni tabor, namenjen ustvarjanju varnega prostora, povezovanju mladih in raziskovanju narave. Pri njem sodelujejo tudi šolski pedagogi. Opis projekta Na inkluzijskem taboru smo se zbujali ob zvokih kitare in se pred začetkom programa razgibali na jutranji telovadbi. Udeleženci so čez dan delovali v majhnih skupinicah oz. vo- dih, ki jih vodijo vodniki. Dopoldne je vsak vo- dnik pripravil svoj vodov program, ki je teme- ljil na spoznavanju in pridobivanju taborniških spretnosti. Mladostniki so se tako preizkusili v postavljanju šotora, vozlih in vezeh, loko- strelstvu, hitrostnem kanujanju, itd. Preosta- nek dneva smo preživljali vsi taboreči skupaj. Tekmovali smo v družabnih olimpijskih igrah, plesali, izdelovali zapestnice, nekatere dni počivali ob jezeru in se pogovarjali. Udeležen- ci so se enkrat celo znašli sredi detektivske strateške igre. Vrhunec taborjenja je nedvom- no bilo bivakiranje. Na taboru so bili namreč samo otroci oz. mladostniki višjih razredov osnovne šole, zato smo jim želeli pripraviti bolj avanturistično izkušnjo. Tradicija inkluzij- skega tabora pa je letos dobila še en poseben pomen, saj smo v ekipo prostovoljcev povabi- li dve udeleženki z lanskega tabora.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=