Mladinski sektor v šolah

158 Inštitut za afriške študije IAS, Zavod za šolstvo Vključevanje beguncev v formalni in neformalni učni proces OŠ Oplotnica, OŠ Majšperk, Srednja zdravstvena šola Murska Sobota, SŠ Zagorje ob Savi, Gimnazija Koper področje projekta • Neformalno učenje in usposabljanje ter večanje kompetenc mladih • Prostovoljstvo, solidarnost in medgeneracijsko sodelovanje mladih, • Mobilnost mladih in mednarodno povezovanje ciljna skupina Mladi od 14 do 29 let število udeležencev 25 metode dela Skupinsko delo, delavnice, učna pomoč (individualna in skupinska) vodja projekta Eyachew Tefera spletna stran www.african-studies.org kontakt eyachew@african-studies.org Dejavnost večanja kompetenc ranljivih skupin beguncev ter možnost njihovega vključevanja v prostovoljstvo. Kot redno dejavnost opredeljujemo osem ur na teden. Opis projekta IAS kot migrantska organizacija pomaga beguncem in migrantom, krepi njihove kom- petence z vključevanjem v prostovoljstvo in izobraževalne projekte. Tako smo več kot 15 mladih migrantov vključili v usposabljanja ERASMUS, kjer so pridobili različne neformal- ne kompetence (Youthpass), kompetence za mladinske delavce pa pridobivajo tudi, ko skupaj obiščemo šole, kjer mladim predstavijo svoje zgodbe ter z njimi delijo svoje veščine in kulturo. Skupaj z Zavodom za šolstvo smo mladim beguncem omogočili pomoč pri opravljanju izpitov za prepoznavanje njihove izobrazbe. Glavni dosežki projekta Glavni dosežek je, da so mladi migranti imeli možnost sodelovanja v mednarodnih projek- tih, da krepijo svoje kompetence, pridobivajo kompetence mladinskih delavcev ter da jim je bila priznana njihova formalna izobrazba.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=