Mladinski sektor v šolah

21 Sličica iz stop animacije »Kritična pismenost in delovanje v svetu« Avtorica: Brina Fekonja, Ilustracija karakterjev: Ana Bassin hitre mode, teorij zarot, predstav­ niško ter participativno demokracijo in participativni proračun ... Glavni dosežki projekta Mladi so seznanjeni s konceptom kritične pismenosti in imajo vpogled v načine na katere informacije, bese- dila, mediji na prikrit način formirajo svetovne nazore, kulture, identitete. Razvijajo zmožnost poglobljenega kritičnega branja in razlage vsakda- njih informacij, povezujejo teorije z družbenimi praksami ter so motivi- rane/-i za prehod iz golega pridobi- vanja znanj in veščin k zagovorništvu enakosti in pravičnosti. Spodbujeni so, da jasno in argumentirano pred­ stavijo svoja stališča, se soočijo s pogledi drugih in ustvarjajo nove poglede na probleme. Izzivi in rešitve Soočamo se s porastom raznovrstnih oblik informacij in s preizpraševanjem uveljavljenega znanja skozi prizmo razumevanja pomena verodostojnosti, razmerij moči, različnih interesov in večpomenskosti informacij, virov in medijev mladi lažje zaznajo prikro­ jene razlage s strani dominantnih institucij. Namigi Informacije niso nikoli nevtralna ali objektivna slika resničnosti, temveč zmeraj odražajo določen namen njiho- ve ustvarjalke/-ci ali posrednice/-ki, na interpretacijo pa vpliva predhodno znanje, izkušnje, kulturno-politična umeščenost v specifičen prostor ...

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=