Mladinski sektor v šolah

47 Dijakinja tretjega letnika programa Aranžerski tehnik je na praksi v MC Podlaga ustvarila novo podobo prostorov. Foto: arhiv MC Podlaga razvijajo svoje kompetence za na- daljnjo poklicno pot. Učinki so prido- bljene kompetence s povezavo teo- retičnega znanja in praktičnih izkušenj; pridobljeno stvarno znanje o delu in organizaciji dela; razvoj od- govornosti, komunikacije, podjetno- sti, ustvarjalnosti, natančnosti in od- ločnosti; postopno razvijanje profesionalne identitete; mladim pri- vlačni mladinski prostori. Povezova- nje s srednjo šolo in izvajanje prak- tičnih usposabljanj imata poleg pozitivnih učinkov na vključene mla- de tudi širši pomen za razvoj mladin- skega dela v lokalni skupnosti. Mladi ob primernem strokovnem spremlja- nju v projektu razvijejo delovne in socialne kompetence za nadaljnje profesionalno delovanje. Mladi – tako vključeni kot drugi – zaradi projekta bolje spoznajo mladinsko delo in v nadaljevanju prispevajo k razvoju mladinskih vsebin, ki jih ponuja mla- dinski center. Izzivi in rešitve Izziv je pridobitev novih dijakov za praktično usposabljanje. Ker smo prostorsko omejeni, se včasih ob normalnem delovanju centra ukvar- jamo z vprašanjem uresničitve pro- jekta (npr. spremenjena grafična po- doba vhodnih prostorov). Rešitev bi bili novi prostori mladinskega centra. Namigi Mladi na praksi so krepili neformalne kompetence, odgovornost in so sami odločali, kako bo potekal njihov ustvarjalni proces. Občutek odgovor- nosti mladih, saj so morali sami pos- krbeti, da bo njihov projekt končan ob času.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=