Mladinski sektor v šolah

49 Obisk Srednje šole za oblikovanje in fotografijo Ljubljana ob razstavi Galerija Škuc 40ič: Kaj je bila moderna umetnost? Spominjanje razstave »Kaj je moderna umetnost?«, sept 2018. Foto: Nevena Aleksovski čutek, da se v njej lahko počutijo prijetno in dobrodošlo, ter v njih razvijamo občutek, da so tudi oni lahko soustvarjalci kul- ture. Prav tako jih spodbujamo, da v stiku s kulturo prevza- mejo dejavno vlogo. S kakovostnimi kulturno-umetnostnimi vsebinami si prizadevamo za izboljšanje kulturne pismenosti mladih in otrok, kar poleg poznavanja in razumevanja temelj- nih likovnih umetniških smeri in del obsega tudi razumevanje kulture v širšem družbenem okviru. Izzivi in rešitve Sodobna umetnost je zelo malo prisotna v šolskih kurikulih, zato sta predstavljanje tovrstnih umetniških praks in izobra- ževanje tako otrok in mladine kakor tudi njihovih pedagogov in staršev zelo potrebna. Poglabljanje sodelovanja med kul- turnimi in šolskimi institucijami je zelo pomembno za razvoj mladih v sodobni umetnosti in kulturi. Namigi Mladi so pokazali veliko zanimanja za dejavnosti projekta, vendar sta angažiranost in odprtost pedagogov in pedagoginj za tovrstne programe ključna za njegovo uspešnost in dolgo- ročne dosežke.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=