Mladinski sektor v šolah

56 Društvo Lojtra, društvo za osebni in poklicni razvoj mladih Izkusi Erasmus+ Osnovna šola Gradec področje projekta Neformalno učenje in usposabljanje ter večanje kompetenc mladih ciljna skupina Učenci osmih in devetih razredov število udeležencev 30 metode dela Metodologija neformalnega izobraževanja. vodja projekta Aljaž Zupan spletna stran www.drustvolojtra.si kontakt info@drustvolojtra.si Srečanja med šolskim letom, prijava mladin­ ske izmenjave v program Erasmus+, izvedba izmenjave in uporaba pridobljenih kompetenc v lokalnem okolju (šolski leti 2018/19, 2019/20). Opis projekta Redna srečanja med celotnim šolskim letom (september–maj) s skupino 15 učencev pote- kajo v šoli ob močni podpori učiteljic, ki so- delujejo pri projektu. Učencem predstavimo program Erasmus+ in jih aktivno vključimo v pripravo vloge za mladinsko izmenjavo. Enak proces poteka na partnerski osnovni šoli v tujini. Po oddaji vloge nadaljujemo srečanja in zgradimo močno skupino, ki se udeleži mla- dinske izmenjave (projekt je oddan v Sloveniji, izvaja pa se v tujini). Po vrnitvi v Slovenijo zgrajeno skupino mladih vključimo v delova- nje lastne organizacije ali lokalnega študent- skega kluba. Tako se mladi začnejo družiti v obeh organizacijah, sodelovati pri projektih in soustvarjati lokalno mladinsko dogajanje. Postanejo aktivni državljani v lastnih lokalnih skupnostih. Vsebinski poudarek celotnega programa je na delu v skupini, komunikaciji, projektnem menedžmentu in medkulturnem učenju. Glavni dosežki projekta 1. Začetek dolgoročnega dela z mladimi v njim poznanem okolju, ustvarjanje močno povezane skupine z izkušnjo mladinske iz- menjave in vključitev že zgrajene skupine v

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=