Mladinski sektor v šolah

81 Dijaki Gimnazije Franca Miklošiča iz Ljutomera, ki so izvedli mladinsko izmenjavo v okviru programa Erasmus+. Foto: Arhiv Movit druge države ter spoznavajo njihovo kulturo. Priložnosti je veliko tudi v projektih aktivnosti udejstvovanja mladih ter solidarnostnih projektih, ki so lahko zgolj nacionalni. Glavni dosežki projekta Največji učinki se kažejo pri mladih, ki so direktno vpeti v izvajanje pro- jekta. Mladi postanejo bolj samostoj- ni, samozavestni, so aktivni izvajalci sprememb v okolju, v katerem živijo, okrepijo se njihove veščine, spret- nosti in znanja na področju, s katere- ga izvajajo projekt, s tem pa se viša njihova zaposljivost, v družbi so bolj prilagodljivi in bolj odprti za spre- membe, kar je izrednega pomena za odprto in vključujočo družbo, ki jo gradimo s skupnimi močmi. Izzivi in rešitve • Da mladi ne poznajo programa oz. razsežnosti, ki jih ponuja izven šolskega okolja. • Da je v nekaterih regijah program dobro prepoznan in uporabljen, v drugih pa sploh ne. Rešitev: večja promocija v OŠ in SŠ, predstavitev dobrih praks v šolah Namigi Erasmus+: Bogati življenje, širi obzorja Evropska solidarnostna enota: Močnejši skupaj

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=