ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 98 z Če igranje pri udeležencih vzbudi močna čustva, jemorda bolje predpogovoromna koncudejavnosti izvesti še drugo kratko dejavnost, da lahko izstopijo iz svoje vloge. Običajno je dovolj, če jih prosimo, da na glas izgovorijo svoje ime ali se hitro razgibajo. z Ne komentirajte obnašanja igralcev. Namesto tega raje udeležencemzastavite vprašanja, takoda sami pridejo do ugotovitev. Pomembno je, da udeleženci čutijo, da lahko o svojem odnosu ali obnašanju govorijo odkrito in tudi omenijo morebitne težave pri spoprijemanju s pritiski vrstnikov. DRUGE MOŽNOSTI Namesto igranja vlog je to lahko tudi študija primera, ko se o različnih scenarijih pogovarjajo v majhnih skupinah ali vsi skupaj. IDEJE ZA AKCIJO Udeleženci naj napišejo sporočila, v katerih izražajo solidarnost z žrtvami vrstniškega nasilja na spletu, ali seznampredlogov za tiste, na katere vrstniki izvajajopritisk, naj sodelujejopri vrstniškemnasilju. Ta sporočila lahko delijo na družbenih omrežjih ali prek šolskih komunikacijskih kanalov. Pripravite akcijski načrt ukrepov, ki jih v primeru vrstniškega nasilja na spletu izvede žrtev ali opazovalec. Skupina se lahko tudi dogovori, da bo vedno izvedla katerega od ukrepov, čim bo naletela na primer vr- stniškega nasilja na spletu. Obstaja več organizacij ali strani na internetu, ki se ukvarjajo z vrstniškimnasiljemna spletu. Zagotovite, da bodo udeleženci vedeli, kje po koncu te dejavnosti lahko po potrebi vedno dobijo pomoč. Z brskalnikom poiščite lokalne pobude ali splošne informacije na teh spletnih mestih: www.stopcyberbullying.org in http://yp.direct.gov.uk/cyberbullying. Še enkrat

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=