ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 143 2. Udeležencem pokažite spletno stran kampanje in jih vprašajte, kaj menijo o njej. Pri tem jim lahko po- magate z nekaj vprašanji, na primer: – Je sporočilo kampanje jasno? – Kaj menite o spletni strani in načinu predstavitve informacij? – Je to dobra spletna stran za kampanjo? Zakaj se vam zdi dobra? Zakaj se vamne zdi dobra? 3. Pojasnite,dagrepridejavnostizapreoblikovanjespletnestraniinrazmislekostrategijispletnegaforuma. Udeležence razdelite v skupine (največ šest v skupini) in jim razdelite naloge (144. stran). 4. Skupinamdajte na voljo približno 20 minut časa za obravnavo teh vprašanj, 5. Nato dajte vsaki skupini polo papirja in nekaj barvnih flomastrov. V 15 minutah morajo narisati prvi za- vihek svoje spletne strani. Predlagajte, da si razdelijo naloge in naj nekaj članov oblikuje vsebino, drugi pa postavitev (glejte namige za moderatorje). 6. Ko končajo, razobesite osnutke spletnih strani po prostoru in zberite udeležence za skupni pogovor o dejavnosti. POGOVOR NA KONCU DEJAVNOSTI z Kako težka je bila naloga? Kaj je bilo najtežje in kaj je šlo vaši skupni najbolje? z Ste zadovoljni s svojim izdelkom? z Koliko ste pri oblikovanju spletne strani upoštevali ciljno javnost: kaj ste naredili, da bi se približali taki skupini (na primer z uporabo posebnega stila pisanja)? z Stenašli kaj, kar bi lahkoobiskovalci spletne strani uporabili za sodelovanje v kampanji ali za interakcijo s stranjo? Se vam zdi to potrebno? z Primerjajte različne politike, ki so jih glede forumov izbrale skupine. Vprašajte jih, zakaj so izbrali prav to politiko. Kateri so bili najpomembnejši dejavniki pri sprejemanju končne odločitve? z Ali menite, da je rasizem v vaši skupnosti težava? (naj povedo, zakaj.) z Ali ste na internetu že naleteli na rasistične žaljivke? Kaj bi storili v takem primeru? NAMIGI ZA MODERATORJE z Skušajte zapisati mnenje udeležencev o tem, kar manjka na spletni strani šole. Točke lahko zapišete na tablo, ki jo z navpično črto razdelite na dva dela: na eni polovici napišite ‚prednosti‘, na drugi ‚pomanjkljivosti‘. z Zapišite tudi razhajanjamnenj: spletna stran lahko nekaterim ljudemugaja, drugimpa ne. Na to lahko opozorite, ko skupina razmišlja o ciljni javnosti in pripravlja spletno stran. z Za delo v skupinah je dobro predvideti več časa. Skupinam lahko dovolite, da si v pomoč pri obli- kovanju spletnih strani ogledajo ‚resnične‘ spletne strani. Tako bodo dobili občutek, koliko vsebine lahko dajo na eno stran in na kakšne različne načine je mogoče predstaviti informacije. z Spodbudite jih, da si v skupini razdelijo naloge. Na primer, eden se ukvarja z izboljšanjem slogana kampanje, drugi lahko predlagajo povezave na druge spletne strani (ali zavihke), tretji se lahko ukvarjajo s postavitvijo strani. Opozorite jih, da sta vsebina in slog enako pomembna kot oblikovanje. z Več informacij o strategijah za kampanje in primerov je v delu 5.7. z Več idej najdete v Zbirki virov kampanje Ne sovražnemu govoru. Spletni napad

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=