ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 19 3. POGLAVJE UPORABA PRIROČNIKA V tem poglavju so opisani zgradba, cilji in metodologija priročnika. To vam bo v pomoč pri razumevanju pedagoškega pristopa ter načrtovanju in izvedbi dejavnosti vaše skupine. 3.1 ZAKAJ POTREBUJEMO PRIROČNIK Sovražni govor je napad na tiste, ki so že tako pogosto ranljivi/-e, in seje seme napetosti, nadaljevanja neenakosti in pogosto nasilja. Za Svet Evrope je sovražni govor grožnja demokraciji in človekovim pravicam. Kampanja gibanja Ne sovražnemu govoru priznava, damorajo prizadevanja za reševanje težave vključevati delo na številnih različnih ravneh. Ni vedno lahko opredeliti težav in najti rešitev. Priročnik bo v pomoč pri izobraževanju mladih, da bodo lahko sami našli način, kako obvladati sovražni govor na spletu. Namenjen je boljšemu razumevanju inmotivaciji ter razvijanju veščin. Mladi vse to potrebujejo za svojo dejavno vlogo v kampanji in pri oblikovanju interneta, ki spoštuje človekove pravice in načela demokratične soudeležbe. Hkrati je priročnik orodje za spodbujanje pravic uporabnikov interneta. Mladi niso samo ‚opazovalci‘ sovražnega govora na spletu: številni so njegove žrtve in nekatere ustrahuje. To je treba upoštevati v izobraževalnih pobudah, ki morajo biti namenjene mladim v vseh treh vlogah. Glede na to smo v priročniku načrtovali dejavnosti za uresničitev sedmih glavnih ciljev. CILJI PRIROČNIKA • omogočiti akterjem, da v formalnem in neformalnem izobraževanju zmladimi obravnavajo sovražni govor in h kampanji gibanja Ne sovražnemu govoru pritegnejo šole; • krepiti veščinemladih in jih spodbujati, da prepoznajo sovražni govor na spletu in postanejo ‚spletni aktivisti‘ za človekove pravice; • povečati ozaveščenost onačelih človekovihpravic in spodbujati vizijo interneta, ki upošteva ta načela; • podpirati izobraževanje o človekovih pravicah z neformalnim izobraževanjem in krepiti sposobnost kritičnega razmišljanja pri otrocih in mladih; • okrepiti vlogo in moč tistih, ki so že postali žrtve sovražnega govora na spletu, in tistih, ki bodo verjetno postali žrtve; • spodbujati empatijo do skupin ali posameznikov/-ic, ki lahko postanejo žrtve sovražnega govora na spletu; • odpraviti mite in predsodke o najpogostejših tarčah sovražnega govora. Uporaba priročnika

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=