ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 212 6.5 PREDLOGI ZA DELAVNICE, ZASNOVANE NA TEM PRIROČNIKU 1. ZAČETNA DELAVNICA O SOVRAŽNEM GOVORU NA SPLETU (1–2 URI) Ta delavnica je kratek uvod, zasnovan na dejavnostih iz tega priročnika. Na tej delavnici udeleženci: z pridobijo znanje o sovražnem govoru na spletu, kaj je in kako ga prepoznamo; z odkrijejo spletno mladinsko kampanjo gibanja Ne sovražnemu govoru. To je delavnica za skupino največ 25 udeležencev in enega moderatorja. NAVODILA KORAK ZA KORAKOM: 1. Uvod v delavnico (5 minut) Udeležencem razložite temo delavnice. 2. Uvod v sovražni govor na spletu (15 minut) – Udeležence vprašajte, če so že naleteli na sovražni govor na spletu, in jimrecite, naj navedejo nekaj primerov; drugače pa lahko tudi vi udeležencemopišete nekaj primerov (lahko uporabite vsebino spletne strani Hate Speech Watch: https://coe.int/en/web/no-hate-campaign) . – Udeležence vprašajte, kako se počutijo žrtve sovražnega govora na spletu in kakšne so lahko posledice za žrtve ali druge člane družbe. – Predstavite koncept človekovega dostojanstva, ki ga sovražni govor ogroža; pojasnite tudi, kaj pomeni izraz sovražni govor na spletu. Pomen izraza, ki ga je določil Svet Evrope, je na 15. strani tega priročnika. 3. Zdaj izvedite dejavnost S slabega na slabše iz tega priročnika (45–60 minut). Ta dejavnost je uvod v sovražni govor na spletu. Udeleženci razvrstijo različne primere protigejevskega sovražnega govora od najmanj hudega do najhujšega. Več o tem na 116. strani. 4. Ko boste izvedli to dejavnost, boste morda želeli: (20–30 minut) – udeležencem predvajati video mladinske kampanje gibanja Ne sovražnemu govoru ali video projektaNoHateNinja: zgodba omačkah, samorogih in sovražnemgovoru ( A storyabout cats, uni- corns andhate speech ) (https://www.coe.int/en/web/no-hate-campaign/videos1) in jimpredstaviti mladinsko kampanjo gibanja Ne sovražnemu govoru. Več o gibanju lahko preberete v 2. poglavju tega priročnika: Gibanje Ne sovražnemu govoru na 15. strani; – pogovoriti se o tem, kako bi mladi lahko uporabljali internet, ne da bi spodbujali sovražni govor, in na podlagi pogovora napišite seznampriporočenih in odsvetovanihdejanj, ki bomladimsvetoval, kako pri uporabi interneta upoštevati človekove pravice; – na kratko izvedite vrednotenje delavnice (tako da na primer vsak udeleženec s ključno besedo pove, kaj se je na delavnici naučil) (5–10 minut). Predlogi za delavnice, zasnovane na tem priročniku

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=