ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 28 Naslov Teme Kratek opis Stop­ nja Čas (v minutah) S slabega na slabše Rasizem in diskriminacija Demokracija in soudeležba To je uvodna dejavnost v sovražni govor na spletu. Udeleženci razvrstijo različne primere protigejevskega sov- ražnegagovoragledenato,kako ‚hudi primeri‘ so. 1 45 Recimo bobu bob Strategije kampanj Rasizem in diskriminacija Internetna pismenost Gre za razpravo s tehniko akvarija, v kateri udeleženci raziščejo pogoste predsodke o določenih skupinah v družbi in začnejo kritično razmišljati o uveljavljenihprepričanjihterpripravijo argumente proti sovražnemu govoru. 1 45 Njihove zgodbe Rasizem in diskriminacija Človekove pravice Svoboda izražanja Udeleženci v majhnih skupinah anali- zirajoinformativnopublikacijooprise- ljencih in priseljevanju. Rezultate predstavijo v obliki kolaža. 2 60 Razumevanje sovražnega govora Človekove pravice Rasizem in diskriminacija Udeleženci proučijo primere sovraž- negagovorainrazpravljajoonjegovih možnih posledicah za posameznika in družbo. 2 60 Virtualna akcija Strategije kampanj Rasizem in diskriminacija Človekove pravice Pritejdejavnostiudeležencenavdušijo Primeri akcij proti rasizmu in skupaj razmislijo, kako bi tudi sami lahko pripravili podobne akcije na spletu. 3 60 Objavi in deli na spletu Zasebno življenje in varnost Internetna pismenost Vrstniško nasilje an spletu Udeleženci navedejo svoje najljubše načine deljenja informacij na spletu in se pogovorijo, kako bi bili lahko še previdnejši pri delitvi osebnih infor- macij na spletu. 1 40 Spletni napad Internetna pismenost Strategije kampanj Rasizem in diskriminacija Udeležencipreoblikujejo(namišljeno) spletno stran kampanje, na kateri so številni rasistični komentarji lokalne skupnosti. 3 90 Spletni profili Rasizem in diskriminacija Internetna pismenost Demokracija in soudeležba Dejavnost poteka na namišljenem internetnemforumu.Udeležencidrug drugegapozdravijovskladuzuveljav- ljenimi stereotipi o določenih skupi- nah. Na podlagi dejavnosti sestavijo smernicezasporazumevanje/interak- cijo na spletu. 1 I. del: 35 minut II. del: 25 minut

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=