ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 55 POGOVOR NA KONCU DEJAVNOSTI VPRAŠANJA O STRATEGIJI IN SPLETNIH KAMPANJAH: z Kako težko je bilo razmišljati o akcijahna spletu? Katere soprednosti inpomanjkljivosti akcij na spletu? z Ali ste bili zadovoljni s predlagano strategijo? Ali predvidevate, da bo pri izvajanju prišlo do težav? z Ali bi bila po vašemmnenju kampanja boljša, če bi dodali še nekaj nespletnih akcij? Katero nespletno akcijo predlagate? z Ali ste po vašemmnenju kampanjo dobro prilagodili ciljni javnosti? Kako vam je to uspelo? VPRAŠANJA O SEKSIZMU IN ŽALJIVKAH NA SPLETU: z Ali jepomembno, daobravnavamo težavo seksizmav spletnih igrah?Zakaj jeali zakaj toni pomembno? z Ali je pomembno, da obravnavamo spletni sovražni govor na splošno, in ne samo v spletnih igrah? Zakaj je ali zakaj to ni pomembno? z Ali menite, da lahko v zvezi s temi težavami kaj spremenite? Ste za to motivirani? z Ali ste se pri tej dejavnosti česa ‚naučili‘? Ali ste spremenili svojemnenje? Ali zdaj kaj bolje razumete? NAMIGI ZA MODERATORJE z Morda navedene žaljivke niso primerne za vašo skupino. Lahko jih spremenite, izpustite najhujše ali si izmislite nove. Verjetno so nekatere udeleženke že kdaj prejele seksistično žaljivko na spletu, prosite jih, da navedejo nekaj primerov. z Dejavnost bo še boljša, če ji namenite več časa: skupinam po možnosti dajte na voljo 30 minut za pogovor o njihovih strategijah in ogled spletnega mesta kampanje ali drugih spletnih kampanj. z Če je skupinamajhna, ni nujno, da obravnava vse ciljne javnosti: izberite tiste, ki so za vaše udeležence najpomembnejše. z Veliko podobnihmetod ali sporočil se uporablja pri različnih ciljnih javnostih: eno ciljno javnost izbe- remo zato, da se udeleženci resnično osredotočijo na sporočila, ki jih bo ta javnost najbolje sprejela. z Pri delu v majhnih skupinah pazite na zastopanost obeh spolov. Idealno je, če je zastopanost prib- ližno uravnotežena. z Ko udeleženci ene skupine predstavijo svoje strategije, naj jih druge skupine ‚ustvarjalno kritizirajo‘. Lahko jim predlagate, naj v strategiji vedno poiščejo nekaj dobrega in nato predlagajo, kako bi jo še izboljšali. DRUGE MOŽNOSTI Skupinsko delo je lahko tudi celotedenski projekt. Udeležence lahko spodbudite, da raziščejo še druga spletna mesta, ocenijo razširjenost težave in proučijo zakone ali predpise, ki se nanašajo na seksistične žaljivke na spletu. Udeleženci lahko izberejo tudi drugo temo, na primer rasizem na spletu, vrstniško nasilje na spletu ali seksizem drugje na internetu. Če skupine izberejo svojo temo, naj določijo tudi svojo ciljno javnost. Nova pravila igre

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=