ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 83 GLAVNA DEJAVNOST 3. Pojasnite, da je kviz o človekovihpravicahna spletu v obliki ekipne igre namenjenpridobivanju znanja o pravicah na spletu. 4. Razdelite poenostavljeno različico Vodnika po človekovih pravicah za uporabnike interneta ali jimdajte povezavo na spletno mesto vodnika . Udeležencem dajte čas, da ga preberejo in vprašajo, kadar česa ne razumejo. 5. Ko so vsi pripravljeni, skupino razdelite v dve ekipi (2–6 igralcev v eni ekipi). Vsaki ekipi dajte izroček. 6. Udeležencem povejte, da bodo v ekipi reševali kviz in naj izberejo enega posameznika, ki bo zapisal njihove odgovore. Nato jim povejte, da imajo za reševanje kviza na voljo približno 30 minut in naj uporabljajo vodnik . 7. Ko rešijokviz, skupaj poiščitepravilneodgovore inodločite, katera ekipa jebilaboljša. Pravilni odgovori so: 1B, 2A in B, 3B, 4C, 5A, 6B, 7B, 8C, 9C, 10B, 11C, 12C, 13A, 14B. POGOVOR NA KONCU DEJAVNOSTI RAZMISLEK O KVIZU: z Katera vprašanja so bila najtežja? Zakaj? RAZMISLEK O ČLOVEKOVIH PRAVICAH: z Ali je bilo katere pravice še posebej težko razumeti? z Ali bi lahko živeli tudi brez katere od pravic? Brez katere pravice bi lahko živeli? z Ali se po vašemmnenju te pravice uporabljajo na spletu in v „resničnem“ svetu? Ali poznate kakšen primer, ko so pravice povezane z uporabo spleta? Ali na internetu spoštujejo človekove pravice? RAZMISLEK O SOVRAŽNEM GOVORU: z Na kratko razložite, da je sovražni govor ‚izraz‘ sovraštva, uperjenega proti skupini ali članu skupine, da je nesramen, žaljiv in pogosto vodi v nasilje nad člani skupine. Za ponazoritev naj udeleženci navedejo nekaj primerov. z Katere od pravic iz kviza so lahko povezane tudi s sovražnim govorom? Zakaj? z Če bi bili tarča sovražnega govora na spletu, katere pravice bi najverjetneje morali imeti? z Kaj lahko storimo proti širjenju sovražnega govora na spletu? NAMIGI ZA MODERATORJE z Udeleženci lahko v parih razložijo posamezne pravice. To je lahko koristno za pogovor o pomenu posamezne pravice, a podaljša potrebni čas za izvedbo dejavnosti. z Morda se boste med razmislekom raje ukvarjali samo z enim področjem ali dvema področjema ter s tem celoviteje proučili tematiko. Več informacij o človekovih pravicah in človekovih pravicah na spletu je na 159. strani. z Več o temah, povezanih z vodnikom , je v delu z informativnim gradivom. Kviz o človekovih pravicah na spletu

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=