ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 96 ŠE ENKRAT Udeleženci igrajo vloge: nekoga vrstniki prisilijo, da postane nasilen. Udeležence prosite, da znova odigrajo prizor, a tokrat z drugačnim koncem. TEME Vrstniško nasilje na spletu, demokracija in soudeležba, rasizem in diskriminacija ZAHTEVNOST Stopnja 2 VELIKOST SKUPINE 10-20 ČAS 60 minut CILJI • Razumeti, kako deluje vrstniško nasilje • Krepiti solidarnost in sočustvovanje z žrtvami vrstniškega nasilja • Spodbuditi udeležence k ukrepanju proti vrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru na spletu PRIPRAVA • Pred začetkom dejavnosti poiščite štiri prostovoljce. Za druge udeležence v skupini bodo zaigrali v kratki predstavi (dolgi največ pet minut). Razdelite jim kopije scenarija na 99. strani, da se lahko pripravijo. Po potrebi jim na začetku pomagajte. • Zagotovite, da bo na voljo dovolj prostora. NAVODILA 1. Skupini povejte, da se dejavnost začne s kratko predstavo. Preberite spodnje informacije o scenariju, predstavite prostovoljce in jih povabite, da odigrajo svoje vloge. STOPNJA 2 SKUPINA 10-20 ČAS 60’ Scenarij: Albert je tih in nekoliko ‚drugačen‘ fant. Nima veliko prijateljev in pogosto ga skrbi, da ga sošolci nemarajo. Včasih igra vaškega norčka, da bi sošolce spravil v smeh, in to mu gre dobro (čeprav učitelj tega vedno ne odobrava!). Ko je enkrat med poukom tako velikokrat spravil v smeh vse v razredu, sta ga na poti domov ustavila Dejan in Jan, ki sta bila med najbolj priljubljenimi fanti na šoli. Skupaj so se smejali njegovim potegavščinam in skupaj odšli domov. Albert je bil zelo ponosen, saj se je končno počutil sprejetega. Še enkrat

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=