ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

33 Ustvarjalna delavnica; Obisk Srednje šole za oblikovanje in fotografijo Ljubljana ob razstavi Galerija Škuc 40ič: Kaj je bila moderna umetnost? Spominjanje razstave »Kaj je moderna umetnost?«, september 2018 Foto: Nevena Aleksovski GLAVNI DOSEŽKI PROJEKTA Z izvajanjem programa mladim demistificiramo galerijo sodobne umetnosti, damo jim občutek, da se v njej lahko počutijo prijetno in dobrodošlo, ter v njih razvijamo občutek, da so tudi oni lahko soustvarjalci kulture. Prav tako jih spodbujamo, da v stiku s kulturo prevzamejo dejavno vlogo. S kakovostnimi kulturno-umetnostnimi vsebinami si prizadevamo za izboljšanje kulturne pismenosti mladih in otrok, kar poleg poznavanja in razumevanja temeljnih likovnih umetniških smeri in del obsega tudi razumevanje kulture v širšem družbenem okviru. IZZIVI IN REŠITVE Sodobna umetnost je zelo malo pri- sotna v šolskih kurikulih, zato sta pred- stavljanje tovrstnih umetniških praks in izobraževanje tako otrok inmladine kakor tudi njihovih pedagogov in star- šev zelo potrebna. Poglabljanje sode- lovanjamed kulturnimi in šolskimi insti­ tucijami je zelo pomembno za razvoj mladih v sodobni umetnosti in kulturi. NAMIGI Mladi so pokazali veliko zanimanja za dejavnosti projekta, vendar sta angažiranost in odprtost pedagogov in peda- goginj za tovrstne programe ključna za njegovo uspeš- nost in dolgoročne dosežke.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=