MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

422 Benjamin zase pravi, da je v prvi vrsti glasbenik in da si sebe težko pred­ stavlja kot karkoli drugega. Tako ga vidijo tudi njegovi bližnji, predvsem starši, ki ga izjemno podpirajo inmu pomagajo pri uresničitvi življenjske­ ga cilja, ki je realizirati sebe skozi glasbo. Poleg staršev pa pri tem igrajo pomembno vlogo tudi učitelji, s katerimi prihaja v stik v glasbeni šoli: »V prvem razredu sem imel učitelja kitare, ki je name naredil velik vtis. Vse- ga se spomnim – bila je zima, zunaj je bila tema in učitelj je imel v svoji učilnici ugasnjene luči. Edina luč, ki je gorela, je bila na notnem stojalu, spomnim se rdeče knjige Mladi kitarist in učitelj me je učil, da moram z desno roko struno najprej pritisniti in potem zaigrati. To vse se je dogajalo v prvem razredu, ampak je name naredilo takšen vtis, da se vsega še danes spominjam. Ostalo mi je tako v spominu, da tudi zdaj, ko sam učim, učim na ta način, kot me je učil moj učitelj.« Benjamin pravi, da je bil prav pristop tega učitelja tisto, kar je poleg podpo­ re staršev vzpodbujalo njegov razvoj. Vse skupaj se je sicer dogajalo v kon­ tekstu pouka glasbe, a je presegalo učni načrt in je pomagalo Benjaminu, da zraven neposrednega znanja dobi tudi vzpodbudo za osebnostno rast: »Učitelj mi je povedal veliko dobrih stvari. Stvari prvega razreda so v resni- ci najbolj pomembne, pa s tem ne mislim le na glasbo. V tistem času sem igral pesem Zapuščeni mlin, in to je bila prelomna pesem zame – prvič sem igral namreč base in prej se mi je zdelo to nemogoče. Učitelj mi je takrat odprl nova vrata, kar se tiče tehnike. /…/ sicer pa moj učitelj ni bil samo klasični kitarist oziroma klasični učitelj. Bil je širok, pogovarjala sva se o vsem, bilo čem, in zelo me je podpiral tudi v smeri električne kitare. Bil je dovolj odprt in podpiral me je. Tisto, kar je bistveno, pa je, da je znal pove- dati, kaj moram znati in zakaj moram to znati. Vedno se mi je zdelo, da ve, kaj govori, in da so njegove kritike dobre, ker ve, kaj je dobro in kaj ne.« Prehod iz osnovne šole v srednjo je za Benjamina predstavljal določen iz­ ziv. Novo okolje, nov način dela in novi sošolci so predstavljali svojevrsten izziv, vzpostaviti pa je moral tudi stik z novim učiteljem: »Srednja šola je imela zame malenkost težji začetek zaradi nove družbe in okolja. Nisem imel več tistega stika z učiteljem, ki sem ga bil vajen iz osnovne

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=