MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

452 Te aktivnosti se sicer v srednji šoli niso nadaljevale, delno zaradi presko­ ka na večjo šolo v Celju. Z vzdušjem in s programom v srednji šoli je bil zadovoljen, a mu je sedaj nekoliko žal, da ni svoje angažiranosti prenesel tudi v novo okolje. Na vprašanje, kakšen je bil med izobraževanjemodnos do učnega uspeha, je odgovoril: »V osnovni šoli, ja, sem se jaz s tem kar dosti obremenjeval. Starši, da bi se nekaj obremenjevali s tem, ne. Ampak mislim, da sem bil jaz toliko prepri- čan, da moram biti skozi odličen, da se njim niti ni bilo treba. Ni bilo nekih težav z mano. V srednji šoli se pa nisem, pa bi se mogoče moral, ker se je to kar konkretno poznalo. Ne bi rekel, da so se starši obremenjevali, bi pa rekel, da so se morali, do te mere, da nisem zašel predaleč. Da sem pač prišel do mature in maturo normalno naredil.« Kasneje se je odločil za študij politologije na ljubljanski Fakulteti za druž­ bene vede, konkretno program 'Analiza politik in javna uprava'. Čeprav se je spogledoval tudi z drugimi študijskimi smermi in fakultetami, npr. AGRFT (Akademija za gledališče, radio, film in televizijo), geografija, zgodovina in mednarodnimi odnosi, sta na koncu prevladala ljubezen in zanimanje za politiko, ki po njegovih besedah izvirata že iz otroštva: »Tako kot sem prej rekel, mene je politika zanimala od 6. ali 7. leta starosti. Pa ne da bi me kdo v to silil. Vem, da smo se doma vedno pogovarjali o aktu- alnih temah in se še zdaj, mogoče so zdaj debate malo bolj vroče, ker prej jaz še nisem toliko vedel. Ampak jaz sem si šel vedno sam pogledat tisto, kar me je zanimalo, sem na primer znal na pamet vse slovenske stranke v prvem razredu osnovne šole, pa več ali manj vse poslance. To me je zanimalo. Mar- sikdo, ki me pozna od malega, ena družinska kolegica je vedno govorila, da jaz bom politik. Da na primer, ne spomnim se, katere volitve so bile, nisem mogel zaspati, dokler ni bilo končnih rezultatov. Pa sem spremljal in si pi- sal. Mene je to skozi zanimalo.« Svoje misli o študijskem programu je ločil na dve obdobji. Prvo, ko je bil še reden študent, in drugo, odkar je redno zaposlen v javni upravi in ak­ tiven v političnem dogajanju:

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=