MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

468 Osnovno in srednjo šolo je obiskoval v Ljubljani, v prostem času pa je naj­ več časa posvečal športnimdejavnostim, in sicer plavanju, s katerim se je ukvarjal v osnovni šoli. Motivacija za učni uspeh je v času osnovne šole prihajala od staršev, kasneje pa je veselje do učenja in znanja prihajalo tudi od njega osebno: »Že v osnovni šoli se je s strani staršev poudarjalo, kako pomemben je uspeh. Kaj vse pomeni ocena za tvoje nadaljnje izobraževanje. Se mi zdi, da mogo- če je bilo to njim še bolj pomembno. Mogoče sem se potem jaz preveč ukvar- jal z uspehom, namesto da bi krepil kakšne socialne veščine in užival samo biti otrok, s sošolci in prijatelji. Potem v srednji šoli je pa prišel trenutek, ko sem malo bolj ponotranjil, kaj pomeni tudi zame uspeh in tudi kaj želim jaz doseči. Tako da je motivacija tudi od mene prihajala. V osnovni šoli je bilo to s strani staršev in je bil nivo znanja oziroma zahtevanega znanja nižji. Lažje se je bilo nekatere stvari naučiti.« Hkrati pa je poudaril, da bi si v osnovni šoli želel več vsebin in dejavnosti, ki se ne bi osredotočale le na učni uspeh: »Sicer pa zdaj, ko gledam nazaj, bi rekel, da sem pridobil zelo v redu izobraz- bo. Sam sistem je bil v redu, mogoče pa zdaj vidim, ko gledam nazaj, da bi si želel mogoče nekih vsebin, kjer ni poudarek samo na tem, kaj dosežeš. Če je to razumljivo. Se pravi, kakšno oceno pridobiš, ampak da bi bilo tudi več pou- darka na nekakem sodelovanju. Na oblikovanju skupnosti, mogoče tudi več povezovanja z neko lokalno skupnostjo. Da bi že takrat, kot že mlad, dobil nekaj več teh izkušenj. /…/ (V gimnaziji) je bilo tudi veliko obšolskih dejavno- sti, v katere smo se imeli možnost vključiti. Jaz priznam, da se nisem, mogoče bi se lahko več. Se mi zdi, da bi mi to tudi dalo nekaj več za kasnejše življenje.« Izobraževanje si je želel nadaljevati na Fakulteti za šport in na prvi dve mesti na prijavnici navedel kineziologijo in športno vzgojo. Zaradi neko­ liko slabšega uspeha na maturi in premalo doseženih točk na spreje­ mnem izpitu pri tem na žalost ni bil uspešen. Čeprav je razmišljal o »pavziranju« in ponovnem vpisu eno leto kasneje, se je ob spodbudi s strani družine, da študij začne že isto leto, odločil za vpis na program gozdarstva na Biotehniški fakulteti:

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=