MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

Priloge  535 Grafikon 15.15: Percepcija pomembnosti koristnosti za družbo, ko gre za izbiro zaposlitve. 80 % 20 % 10 % 30 % 50 % 70 % 90 % 60 % 40 % Sploh ni pomembna. Dokaj pomembna. Malo pomembna. Zelo pomembna. Srednje pomembna. Mladina 2010 Mladina 2020 3,1 8,1 25,4 33,8 29,1 8,5 24,3 33,9 31,8 0 % 100 % 1,6 Vira podatkov: Mladina 2020, Mladina 2010. Grafikon 15.16: Pripisovanje pomena pomoči ljudem kot pomembnega dejavnika zaposlitve. 80 % 20 % 10 % 30 % 50 % 70 % 90 % 60 % 40 % Sploh ni pomembna. Dokaj pomembna. Malo pomembna. Zelo pomembna. Srednje pomembna. Mladina 2010 Mladina 2020 3,1 8,1 25,4 33,8 29,1 6,0 23,9 37,0 31,6 0 % 100 % 1,5 Vira podatkov: Mladina 2020, Mladina 2010. Grafikon 15.17: Zanimanje za nakupovanje in potovanja med mladimi. 80 % 20 % 10 % 30 % 50 % 70 % 90 % 60 % 40 % Sploh me ne zanima. Me zanima. Me ne zanima. Zelo me zanima. Niti me zanima niti me ne zanima. Potovanja Nakupovanje 5,3 16,9 38,3 37,3 4,4 18,5 33,7 33,4 10,1 0 % 100 % 2,2 Vir podatkov: Mladina 2020.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=