Mladinski sektor v šolah

148 Združenje EPEKA, so. p. Dodatna podpora romskim otrokom v času izvajanja učnih procesov na daljavo OŠ Maksa Durjave Maribor področje projekta • Neformalno učenje in usposabljanje ter večanje kompetenc mladih • Prostovoljstvo, solidarnost in medgeneracijsko sodelovanje mladih, • Skrb za mlade z manj priložnostmi v družbi ciljna skupina Osnovnošolski pripadniki romske skupnosti število udeležencev 20 metode dela Neformalna izobraževanja, ponujanje dodatne učne pomoči, izvedba izobraževanj o informacijsko-komunikacijski tehnologiji, komunikacija z učitelji, sledenje napredku šolajočih se romskih otrok vodja projekta Žiga Dobnikar spletna stran epeka.si kontakt epeka@epeka.si Omogočanje dodatne podpore šolajočim se pripadnikom romske skupnosti v času izvajanja učnih procesov na daljavo, kar je nastalo kot posledica ukrepov, povezanih z epidemijo novega koronavirusa. Opis projekta V okviru sodelovanja s šolajočimi se pripa- dniki romske skupnosti smo v času izvajanja učnih procesov na daljavo, nastalih zaradi epidemije novega koronavirusa v Združenju EPEKA, so. p., izvajali dodatne dejavnosti, ki so bile ključnega pomena za enakovredno vključevanje romskih otrok v učne procese na daljavo. Pri svojem delu smo sodelovali z učitelji OŠ Maksa Durjave, ki so nam poma- gali pri prepoznavanju individualnih potreb vključenih otrok. Otrokom smo v okviru dejavnosti omogočili dodatno učno pomoč, tistim, ki doma nimajo računalnikov, smo posodili dodatno tehnično opremo, ki jih je podprla pri vključevanju v učne procese na daljavo. Prav tako smo natisnili učna gradiva in jih dostavljali romskim otrokom, ki so jih potrebovali. V okviru dejavnosti smo vključenim udeležencem razdelili tudi razku- žila in maske, ki smo jih v okviru delovanja uporabljali, hkrati smo upoštevali vse ukrepe, povezane s preprečevanjem širjenja novega koronavirusa. Pri dejavnosti so pomagali tudi prostovoljci Združenja EPEKA, so. p.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=