Mladinski sektor v šolah

149 Izvajanje dodatne učne pomoči v večnamenskem romskem centru Romska postaja. Foto: Ana Kostanjšek Glavni dosežki projekta Dodatna podpora ranljivim skupinam mladih, učna pomoč romskim otro- kom, s čimer smo jim omogočali enakovredno in dejavno vključevanje v učne procese na daljavo, opolno- močenje romskih otrok s kompeten- cami za delo z informacijsko-komu- nikacijsko tehnologijo. Kot glavni dosežek želimo navesti, da so otroci napredovali v višje razrede ter da so ob dodatni podpori dejavnosti lahko sledili učnim proce- som na daljavo in sodelovali v njih. Izzivi in rešitve Slaba vpetost romskih otrok v učne procese na daljavo, neopremljenost romske skupnosti s tehničnimi pripo- močki, ki bi otrokom omogočali ena- kovredno vključitev v učne procese na daljavo, pomanjkanje znanj in veščin, povezanih z rabo tehnične opreme, ključne za vključevanje v učne procese na daljavo, nezmo- žnost romskih staršev za dodatno učno pomoč otrokom (nizka stopnja pridobljene formalne izobrazbe, slabo znanje slovenskega jezika). Namigi Z izkušnjo smo želeli opolnomočiti še posebej ranljivo skupnost šolajo- čih se otrok – romsko skupnost. Želimo, da bi bilo v prihodnje izvede- nih več izobraževanj in usposabljanj, namenjenih romskim staršem, ki bi se ob podpori dodatno razvitih kompetenc enostavneje aktivirali in vključili v podporo svojim otrokom, vključenim v učne procese.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=