Mladinski sektor v šolah

161 Aktivnosti na slovenskem podeželju, obisk kompleksa MCP-ja v okviru mednarodne šolske izmenjave OŠ »Janka Ribiča« Cezanjevci. Foto: Rudi Stegmüller Glavni dosežki projekta S sodelovanjem v projektih smo doprinesli k zviševanju mož- nosti zaposlitve in k učenju samostojnosti. Poudarek je bil tudi na samooskrbi, razvoju podeželja in sodelovanju z mesti ter na uresničevanju zelene politike. Izzivi in rešitve Za uspešen razvoj družbe kot celote, posebej pa za razvoj mladih kot celovitih osebnosti, so spodbudne oblike omogo- čanja podobnih projektov, kot so v tej brošuri opisani, nujne! Nikoli pa ob tem ne smemo pozabiti na socialno ogrožene mlade, ker se zelo pogosto izkaže, da imajo v sebi neslutene in neizkoriščene potenciale, zgolj ustrezno pomoč, podporo in spudbudo jim je potrebno zagotoviti. Namigi Mladi potrebujejo čim več tovrstnih možnosti udejstvovanja, ki jim omogočajo naše partnerske šolske institucije ter v sodelovanju z Mladinskim centrom Prlekije, kjer se lahko neposredno učijo praktičnih in življensko uporabnih nepre- cenljivih veščin, kar jim potem tekom življenja predstavlja prepomembno pozitivno dodano vrednost.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=