Mladinski sektor v šolah

162 Katoliška mladina Program POTA - Projekt Kazahstan 2022 Gimnazija Antona Martina Slomška Maribor Področje projekta Mobilnost mladih in mednarodno povezovanje ciljna skupina 3. in 4. letnik gimnazije število udeležencev 10 dijakov iz Gimnazije AMŠ v Mariboru, 2 odrasla spremljevalca, ekipa 6 študentov in 2 odrasli osebi, ki koordinira, usposablja in spremlja prostovoljce in razvoj programa POTA. metode dela Delavnice, projektni management, skupinsko in individualno delo, refleksija, predavanje, retorični nastop, fundraising za dober namen (dobrodelnost). vodja projekta Brina Smovnik, Gregor Bregar, Samo Repolusk (ravnatelj) spletna stran www.katoliskamladina.si kontakt info@katoliskamladina.si V obdobju od januarja do novembra 2022 se je skupina desetij dijakov iz Gimnazije AMS Maribor udeležila programa POTA, ki mladim vsako leto omogoča misijonsko izkušnjo doma in po svetu. V okviru progra­ ma so se udeležili projekta POTA Kazahstan in tri tedne svojega časa preživeli na misijonu pri misijonarju br. Mihu v glavnem mestu Kazahstana, v Astani. Tam so organizirali oratorij za otroke, nudili učno pomoč, učenje kitare, opravljali lažje fizično delo v okolici misijona (urejanje okolice) ter se udeležili katoliškega festivala za mlade v Kazahstanu. Opis projekta Program POTA sestavljajo tri faze, ki potekajo v obdobju od januarja do novembra. Priprave so zajemale: dva vikenda usposabljanj s stra- ni ekipe POTA, udeležba na delavnicah (prva pomoč, foto delavnica, varnost v odnosih in srečanje z mednarodnimi prostovoljci organi- zacije FOCUS). Dijaki so se prav tako udeležili izziva iz cone udobja oz. enodnevne prosto- voljne akcije v okviru Zavoda Živim. Tekom priprav je potekalo tudi zbiranje sredstev na župnijah za podporo razvoja misijona, kamor so šli. Poleg organiziranih priprav, se je skupina udeleževala tudi rednih individualnih sestankov. Faza izvedbe je potekala v začetku avgusta, ko se je skupina odpravila na misijon v Kazahstan. Po prihodu domov je potekala faza evalvacije, ki je zajemala refleksijo leta in izpolnjevanje evalvacijskega vprašalnika,

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=