Mladinski sektor v šolah

40 Društvo za kulturo in izobraževanje IMPRO MIŠ – Mala impro šola OŠ Danile Kumar, OŠ Gornja Radgona, OŠ Majde Vrhovnik, Pionirski dom, OŠ Marije Vere Kamnik, OŠ Žiri, Zveza prijate- ljev mladine Moste-Polje, Naša Kajžica, OŠ Milan Šuštaršič, KD Pekre Limbuš, OŠ Alojzij Šuštar, OŠ Dravlje, CSD Ljub­ ljana – Center, OŠ Stražišče pri Kranju področje projekta Kultura, ustvarjalnost in inovativnost mladih ciljna skupina Zadnja triada OŠ število udeležencev 90 učencev in učenk zadnje triade osnovnih šol v posameznem šolskem letu. Program poteka od leta 2007 dalje. metode dela Gledališke, gibalne, interaktivne delavnice, skupinsko delo. vodja projekta Urša Strehar Benčina spletna stran www.drustvoimpro.si kontakt info@drustvoimpro.si MIŠ je projekt, ki že od leta 2007 osnovno­ šolcem zadnje triade nudi možnost spoznava­ nja z gledališko improvizacijo. Sestavljen je iz tedenskih delavnic in predstav. Opis projekta MIŠ – Mala impro šola je letni program teden­ skih delavnic namenjen osnovnošolcem zad- nje triade, kjer se udeleženci na igriv način preizkušajo v različnih socialno-komunikacij- skih igrah ter spoznavajo osnove gledališke improvizacije. Delavnice otrokom in mladost­ nikom ponudijo čas za skupno igro in ustvar- janje ter jim nudi možnost raznolikega umet­ niškega izražanja in prepoznavanja ter razvijanja lastnega izraza. Program je sestavljen iz delavnic na šolah in javnih nastopov, kjer se srečajo še z drugimi skupinami, ki gredo skozi enak proces. Skupi- ne so različno velike, večinoma pa obsegajo od 5 do 15 udeležencev. V okviru programa za skupino zagotovimo usposobljenega mentorja, ki s skupino dela celo leto na tedenskih delav­ nicah na šoli, skupina pa ima priložnost svoje znanje predstaviti na vsaj dveh nastopih znotraj ali izven šole. Glavni dosežki projekta MIŠ poseben poudarek namenja učenju gledaliških, socialnih in individualnih veščin, s katerimi učenci pridobijo celostno izkušnjo socialno-komunikacijskega treninga, ki jih

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=