Mladinski sektor v šolah

41 Nastop MIŠ – Male impro šole. Foto: Rebeka Cankar spodbuja, da pogosteje in bolj kritično in ustvarjalno razmišlja- jo o svetu in temah, ki jih obdajajo ter obenem samozavestno razvijajo avtonomno misel, ki jo znajo tudi ubesediti. Izzivi in rešitve MIŠ omogoča osnovnošolcem izkušnje z javnim nastopanjem na odru ter jim nudi krepitev veščin, ki so sicer v šoli premalo prisotne: ustvarjalnost, sodelovanje, komunikacija, umetniško izražanje, sproščeno soočanje z napakami in čustvovanje. V MIŠ želimo vključiti več šol, da se lahko z impro gledališčem sreča čim več mladostnikov. Namigi MIŠ mladim omogoča varno ustvarjalno okolje, zavedanje lastnega telesa, medsebojno sodelovanje, zaupanje vase in priložnost ustvarjalnega izražanja, ki bi jo tudi v prihodnje radi omogočili čim več mladim.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=