ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 60 3. Povejte, da bodo v vsaki skupini štirje udeleženci, in sicer dva svetovalca in dva opazovalca, ki bosta spremljala ‚metodologijo‘ raziskovanja. Povejte jim tudi, da za raziskovanje potrebujejo pravo meto- dologijo. Udeleženci naj predlagajo nekaj pomembnih vprašanj v zvezi z raziskavo in jih napišejo na tablo z listi. 4. Če še niste našli prostovoljcev za spremljanje ali opazovalcev, to storite zdaj. Razdelite jim kopije lista opazovalcev za spremljanje in preverite, ali razumejo svojo nalogo. Druge člane skupine razdelite tako, da jih približno enako število dela za vlado in različne opozicijske stranke. Vsaki skupini dajte kartico z njeno nalogo. 5. Udeležencem povejte, da imajo za raziskavo na voljo 30 minut. Predlagajte, da prvih 20 minut iščejo ustrezne informacije in se v zadnjih 10minutah dogovorijo, katere glavne točke bodo predstavili svoji poslanki/poslancu. 6. Ko skupine končajo z delom, naj gredo stran od računalnikov. Še 5–10minut jih pustite, da opazovalci v svojih skupinah poročajo o glavnih ugotovitvah svojega spremljanja. 7. Svetovalci naj predstavijo glavne točke, ki so jih pripravili za opomnik svoje poslanke/poslanca. Ne smejo jih predstaviti v obliki govora, temveč tako, kakor da z njimi seznanjajo poslanko/poslanca. 8. Po vsaki predstavitvi glavnih točk nekaj časa namenite opazovalcem, da predstavijo svoje ugotovitve, in drugim skupinam, da zastavijo vprašanja o predstavljenih informacijah ali uporabljeni strategiji. Nato udeleženci poročajo o dejavnosti. POGOVOR NA KONCU DEJAVNOSTI VPRAŠANJA O RAZISKAVI IN POROČILO ZA POSLANCE/-KE z Kako težka je bila naloga? Kaj je bilo najtežje? z Kako ste se odločili, katera spletna mesta boste uporabili kot vir informacij? Koliko ste upoštevali dejstvo, ali so spletne strani ‚vredne zaupanja‘ oziroma zbrane informacije ‚resnične‘? z Ali je bilo za vas pomembnejše najti informacije, ki zagovarjajo stališče vaše(ga) poslanke/poslanca, ali ‚objektivne‘ informacije? Kaj bi po vašemmnenju moral narediti pravi raziskovalec? z Ali ste iskali primere sovražnega govora, katerega tarče so istospolno usmerjene osebe? Tudi če nekatere skupine niso iskale takih primerov, ali kljub temu menijo, da bi to bilo koristno? z Ali menite, da bi bil(a) vaš(a) poslanec/poslanka zadovoljen s to raziskavo? Ali menite, da bi bili drža- vljani, ki jih zastopa poslanka, zadovoljni? VPRAŠANJA O UPORABI INTERNETA V RAZISKOVALNE NAMENE z Ali ste izvedeli kaj pomembnega o uporabi interneta v raziskovalne namene? Ali bi kaj dodali na seznamu pomembnih vprašanj, ki ste ga naredili na začetku dejavnosti? Zamislite si, da kot svetovalec delate za političarko, ki bo govorila na seji državnega zbora. Prosila vas je, da pripravite opomnik za njen nastop, v katerem bo nekaj glavnih poudarkov razprave. Za začetno raziskovanje imate na voljo 20 minut. Preverjanje dejstev

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=