ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

105 Prizor iz delavnic z mladimi mentorji v MZ Debeli rtič Foto: Arhiv UMMI GLAVNI DOSEŽKI PROJEKTA Čisto vsi otroci so dobili sproščeno izkušnjo gledališča in nastopanja. Z igro in veliko smeha so empatično spoznavali druge poklice in dejavnosti ter širili obzorja domišljije s pomočjo preprostih gradiv iz gozda. Veliko vzgojiteljev, ki so z otroki ves teden, je zapisalo, da so se pri gledališču odprli tudi bolj sramežljivi in socialno nespretni učenci, dominantni pa so slednjim pomagali pri socialnih igrah in končnem nastopu. IZZIVI IN REŠITVE Mladi imajo veliko znanja in ga znajo poiskati, vendar je to znanje velikok- rat mrtvo. Namen projekta je torej aktiviranje mladih, da svoje znanje in hobije spremenijo v delavnice (delo) in si tako izboljšajo samopodobo ter pridobijo nove socialne kompetence in zavedanje, da so nekaj koristnega postorili. NAMIGI Po koncu letošnjega projekta smo ugotovili, da otroci in mladostniki, ki pridejo na počitnikovanje ali zdravljenje v MZL Debeli rtič, potrebujejo veliko vzporednih dejavno- sti. Če mladi z njimi izvajajo različne delavnice, postane- jo njihov vzor ter jih otroci in mladostniki posnemajo. Polega tega pridobijo nove zanimanja in morda nova znanja. Mladi pa prav gotovo pridobijo večjo samopo- dobo ob zavedanju »znam in zmorem deliti svoje znanje in veščine drugim«. Pri mlajših otrocih so nadaljevali s pantomimami, v katerih so oponašali svoj poklic prihodnosti ali najljubšo žival. Pri starejših pa so nadaljevali z igro Dirigent, pri kateri nekdo v krogu spreminja gibe, tisti na sredini kroga pa mora ugibati, kdo je to in nadaljevati igro. Zadnji del gledališke vaje pa so namenili gledališkim predstavam.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=