ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

109 Trenerke_ji predstavljajo vsebino razstavo Kultura poniževanja učenkam in učencem Gimnazije Ormož. Foto: Gimnazija Ormož GLAVNI DOSEŽKI PROJEKTA - ozaveščanje mladih o vrstniškem nasilju na podlagi marginaliziranih identitet, njegovih vzrokih in negativnih posledicah; - povečanje zavedanja in prepoznavnosti problematike vrstniškega nasilja v šolskem okolju; - opolnomočenje mladih, ki so priče nasilju, da ga prepoznajo, se nanj odzovejo in odigrajo pomembno vlogo pri njegovem preprečevanju; - vzpostavljanje varnega prostora za obravnavanje tematike vrstniškega nasilja; - boljše razumevanje dinamike med vsemi vpletenimi osebami (žrtev, storilec, priče) IZZIVI IN REŠITVE Izziv: vstop v šole s tematiko, ki je posredno povezana z vsebinami LGBTIQ+. Trenutna rešitev: direktni stik s šolami s pomočjo osebe, ki se zaveda pomembnosti obravnavanja tematike vrstni- škega nasilja. NAMIGI Na delavnici so mladi želeli pridobiti več informacij o vsebinah LGBTIQ+, ki so na delavnici zgolj omenjene.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=