ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

Mladinske organizacije si želijo več zanimanja formalnih izobraževalnih institucij za vstop v šolski prostor. V času epidemije pa se je zaradi splošnega zapiranja ustanov prostor za mladinske organizacije še zmanjšal. Zato smo na Uradu RS za mladino želeli kar najbolj pomagati organizacijam, da bi osnovne in srednje šole v okviru pristojnosti omogočile izvajalcem nadaljevanje teh za mlade tako pomembnih dejavnosti. Upam, da bomo tudi s tem zbornikom pokazali in dokazali dodano vrednost, ki jo vse te prakse prinašajo v naš skupni prostor. Kajti spodbujanje in razvoj ustvarjalnosti mladih, njihovega kritičnega mišljenja in omogočanje pridobivanja novih znanj so vrednote, ki jih vendarle ni mogoče prezreti. Vsa raznovrstnost praks v zborniku pa dokazuje, da neformalno izobraževanje zaradi svoje narave in načina delovanja ponuja tudi kakovostno pridobivanje preostalih ključnih kompetenc za vse življenje. Zato je za zaokroženo izobraževanje mladih izjemnega pomena prav povezovanje obeh stebrov izobraževanja. Le dopolnjevanje obeh stebrov namreč lahko mladim zagotovi osebnostni in poklicni razvoj ter uspešno osamosvajanje. Mladinske organizacije ne ponujajo le pomoči mladim, ampak v prvi vrsti prav šolam. Ponudbe mladinskih organizacij mladina v kurikulu dostikrat ni deležna oziroma vsaj ne v veliki meri. Zato naj bodo naše zgodbe o uspehu v slovenskih šolah v opomin vsem, da lahko mladinsko delo tudi v danih razmerah močno nadgrajuje njihovo delo in pomaga mladim pri iskanju samih sebe v okviru priložnosti, ki jim v pogosto neprijetnih položajih brez prisile in v sproščenem razpoloženju bolj pozitivno približajo svet in življenje.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=