MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

304 precej slabo predstavo glede časa, ki ga porabijo pred zasloni (prim. An­ drews idr., 2015), kar pomeni, da so ocene verjetno podcenjene. Sicer sple­ tnemu nakupovanju v povprečju več časa namenijo dekleta (p < 0,05). Grafikon 11.1: Čas, uporabljen za spletno nakupovanje in nakupe, 2010–2020. Koliko časa opravljam spletne nakupe ali se informiram o izdelkih, ki jih želim kupiti? 5 % 10 % 15 % 25 % 40 % 45 % 20 % 30 % 35 % 50 % 2020 2010 Nikoli se ne ukvarjam. 11,5 38,6 22,8 18,1 7,3 1,4 0,3 46,1 31,0 11,9 6,5 3,0 1,0 0,6 Do 15 minut 15–30 minut 30 minut do 1 uro 1–2 uri 2–3 uri Več kot 3 ure 0 % Vira podatkov: Mladina 2010, Mladina 2020. Na osnovi prikazanega porasta spletnega nakupovanja je mogoče bolje razumeti relativno skromen obisk nakupovalnih centrov, pri čemer je za­ nimivo, da v tem primeru med spoloma ni statistično značilnih razlik.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=