MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

Priloge  437 da je bil to prvi stik z bolj resnim raziskovalnim delom in sodelovanjem na Biotehniški (fakulteti) in Oddelkom za biologijo.« Svoje izobraževanje pred študijem je Ester opisala kot nezapleteno. Tako osnovno kot tudi srednjo šolo je obiskovala v Ljubljani. Do odločitve, da bo obiskovala Gimnazijo Bežigrad, je prišlo predvsem zaradi bližine šole njenemu domu in pa všečne predstavitve na informativnem dnevu. Svo­ je aktivnosti v gimnaziji je opisala sledeče: »V gimnaziji sem imela dosti omejen čas za to, ker sem takrat še trenirala (plavanje), tako da so bili moji popoldnevi ali pa jutra zasedeni s športom. Sicer sem pa sodelovala v fotografskem krožku, biološkem krožku, ampak to gre za tako par ur tedensko, ni bilo to zelo obširno. Pa na različnih tekmo- vanjih iz znanja.« Svoj odnos do učnega uspeha je prav tako predstavila kot nezapleten: »Je tako, da sem kar perfekcionist po naravi, in sem se tudi vedno maksi- malno potrudila za vsako stvar. Večino časa sem imela dobre ocene, odličen uspeh. Ni mi problem se hitro veliko naučiti. Se mi zdi, da mi to kar gre, nisem imela nikoli težav z učenjem, s koncentracijo, s čimerkoli. Nisem bila pa v srednji šoli na primer pod pritiskom ocen, ker bi si želela na kakšen študij z visoko omejitvijo. Vedela sem, da so ocene lahko plus, da imam lah- ko iz tega prednost, recimo finančno, da imam lahko štipendijo, ki je s slabi- mi ocenami ne bi imela. Ni me pa skrbelo, da na primer ne bi mogla priti na biologijo, ker sem že od začetka gimnazije vedela, da bom to študirala.« Na splošno je bila s programom na dodiplomskem in podiplomskem štu­ diju zelo zadovoljna, želela si je nekaj več samostojnega in raziskovalnega dela ter na podiplomskem študiju več novih vsebin v primerjavi z dodi­ plomskim študijem: »Generalno gledano se mi je zdelo super. Jaz sem cel študij uživala, nikoli nisem imela pretiranih težav, da nekaj res ni šlo, da ni bilo dobro organizi- rano. Sem pa potem na magistrskem študiju pogrešala malo višjo zahtev- nost. Tudi na dodiplomskem študiju bi lahko bili nekateri predmeti bolj zahtevni, pa niso bili. So nekako delovali, da smo še vedno v gimnaziji ali

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=