MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

438 srednji šoli. Ampak razumem, da je ljudi, ki pridejo iz toliko različnih pod- ročij in okolij po srednji šoli, treba nekako spraviti na enak nivo znanja. Predvsem to, da bi lahko bili bolj zahtevni. Pa na magistrskem sem pogreša- la tudi malo več samostojnega, tega raziskovalnega. Saj ne, da ni bilo mož- nosti za to. Itak si se lahko vključil, kamor si hotel, tako samoiniciativno. Ampak mogoče malo več te spodbude, pa več novih vsebin. So se pač ponav- ljale z dodiplomca (dodiplomski študij).« Sedaj je zaposlena na Oddelku za biologijo v okviru skupine za speleobi­ ologijo (preučevanje jam in jamskega okolja), kjer je sodelovala že v ob­ dobju dodiplomskega študija: » /…/ sem pomagala pri terenih in pri kakšnem laboratorijskem delu. Pri kakšnih manjših študijah, preko študentskega dela.« V okviru doktorskega študija in dela na fakulteti se raziskovalno ukvarja: » /…/ s podzemnimi živalmi, natančneje s podzemnimi raki iz rodu Niphar- gus, ki so izjemno vrstno, ekološko in morfološko pestra skupina. V sklopu doktorata se bom predvidoma posvetila njihovi funkcionalni oziroma mor- fološki pestrosti na območju Dinarskega gorstva.« Kot za mnoge mlade je zaposlitev tudi za Ester zelo pomembna in s svojo zaposlitvijo je zelo zadovoljna: »Zelo pomembno mi je, da sem dobila zaposlitev takoj po končanem magi- strskem študiju. Daje neko samozavest, da ni bilo za brez veze, kar sem de- lala zadnjih pet let, da sta moje znanje in moj profil, ki sem ga pridobila s študijem na Biotehniški fakulteti, pač nekaj vredna. Ker bi se mi zdelo zelo slabo, če bi padla zdaj v tako situacijo, da bi bila in z dobrimi referencami in dobrimi ocenami in magisterijem v roki leto ali dve brezposelna in bi potem obupala nad zaposlitvijo v svoji stroki in pač iskala zaposlitev kjerkoli, ker pač od nečesa moraš živeti. Meni je to zelo pomembno, da sem dobila službo takoj, in se tudi zavedam, da imam ful srečo.«

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=