ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

89 Prizor iz prakse sodelovanja MC Zagorje ob Savi z OŠ Toneta Kregarja Foto: Arhiv MC Zagorje GLAVNI DOSEŽKI PROJEKTA - Učenci so izgubili strah pred pogovorom v tujem jeziku in ga bodo tudi v prihodnje izpopolnje- vali ter uporabljali na zasebnem in poklicnem področju. - Učenci bolj sprejemajo različnost, razvijajo svojo odprtost do različnih narodnosti, jezikov in verskih pripadnosti. - Uporabna vrednost učenja tujega jezika v sodelovanju z mednarodnimi prostovoljci kaže učinke v lokalnem okolju, ki z leti postaja bolj odprto in dostopno za medkulturno različnost ter je živahnejše pri mednarodnem sodelovanju. IZZIVI IN REŠITVE Izzivi: sodelovanje prostovoljca pri različnih predmetih in v nižjih razredih. Rešitve: medpredmetno povezovanje prostovoljcev z učitelji, ki že vključujejomednarodne prostovoljce, z dru- gimi učitelji. NAMIGI Za naprej: učitelji in učenci večajomed­ sebojno razumevanje inbolj sprejemajo različnost ter dolgoročno spreminjajo družbo.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=