ZGODBE O USPEHU II. DEL - Mladinski sektor v šolah

97 Predstavitev dejavnosti Foto: Tanja Jakopič Rojec, direktorica MC EKTC GLAVNI DOSEŽKI PROJEKTA Mladi v šoli spoznajo obnovljive vire energije zgolj v abstraktni, slikovni ali besedilni obliki, ne z dejanskim, fizičnim prikazom. Naša maketa omogoči, da mladi dobijo praktične kompetence za delovanje teh sistemov. Prav tako jim predstavimo ključno komponento, ki je pogosto izpuščena pri učenju o obnovljivih virih: hranjenje energije. Želimo spodbuditi in motivirati mlade, da bi se jih več odločilo za šolanje in poklice v naravoslovnih vedah. Tako bi pomagali pri reševanju okoljskih izzivov. IZZIVI IN REŠITVE Izziv je doseči čim več mladih in jih spodbuditi k aktivne- mu delu ter prepričati učitelje o pomembnosti našega inovativnega, zelo aktualnega programa, ki dopolnjuje učni načrt s praktičnimi vsebinami. NAMIGI Mladi so bili navdušeni in so želeli več ponovitev, učitelji pa presenečeni nad pozitivnim odzivommladih in napred­ kom tehnologij.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=