MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

110 priložnostnega učenja kot razgovora z družinskimi člani ali s prijatelji. Ta – »temeljna oblika priložnostnega učenja« (Zeldin, 2000) – je prisotna predvsem pri starostni skupini od 15 do 18 let, pri kateri po vsej verjetno­ sti prednjači predvsem zaradi procesa odraščanja, v katerem se nahajajo, in večje vpetosti v primarno družinsko okolje (živijo doma). Grafikon 3.11: Vrste priložnostnega učenja glede na starost. Družinski član, prijatelj ali sodelavec Knjiga, časopis, revija Računalnik, internet TV, radio 20 % 40 % 60 % 80 % 19–24 let 4,4 15,1 79,6 0,9 25–29 let 5,4 13,4 77,6 3,7 15–18 let 12,6 9,8 75,3 2,3 100 % 0 % Vir podatkov: Mladina 2020. Kakor kažejo rezultati raziskave Mladina 2020 , je tradicionalne oblike priložnostnega učenja mladih (kot oblike pridobivanja oz. krepitve znanj zunaj »tradicionalnih« učnih okolij), npr. v mladinski organizaciji, družini itn., nadomestila sodobna tehnologija (računalnik in internet).

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=