ZMOREMO! Ukrepanje proti sovražnemu govoru skozi nasprotne in alternativne naracije

6. POGLAVJE | PRIPRAVA NA UKREPANJE • • Kako ocenjujete svoje vrline in omejitve v povezavi s temi kompetencami demokratičnega državljanstva? • • Katere kompetence menite, da so najpomembnejše za razvoj in izvajanje ukrepov, ki temeljijo na nasprotnih naracijah, ali kampanj v vašemkontekstu? KATERE KOMPETENCE BI LAHKO OLIJINA SKUPINA OBRAVNAVALA PRI PRIPRAVI KAMPANJE? Oli meni, da sta človekovo dostojanstvo in kulturna raznolikost vrednoti, ki bi ju bilo treba poudariti pri nasprotni naraciji. Očitno njeni sošolci ne cenijo kulturne raznolikosti in ne razumejo, kako pomembno je to za identiteto posameznika in skupno identiteto. Kako lahko spodbuja odnos odprtosti do kulturne drugačnosti in do drugačnih prepričanj? Lore predlaga predavanje o različnih skupinah priseljencev, da bi vsi izboljšali znanje in kritično razumevanje o svetu. Ale ni prepričan; njihovi sošolci se tega verjetno ne bodo udeležili, če ne bo obvezno. Pogosto poznajo dejstva, pa imajo kljub temu ksenofobični odnos. Predlaga organizacijo kulturnega festivala. Meni, da bodo njihovi sošolci dovzet- nejši za festival z glasbo in hrano. Oli se strinja. Menijo, da je treba najprej razviti sočutje in »odpraviti ovire« in hkrati še vedno načrtovati zaporedje aktivnosti. 6.4 | IZZIVI PRI NESPLETNIH IN SPLETNIH KAMPANJAH Pri ukvarjanju s kampanjo, ki temelji na nasprotni naraciji, je potrebna temeljita analiza konteksta. Brez razumevanja socialnega in političnega konteksta sovražnega govora na spletu in v nespletnem okolju izvajalci kampanje težko ocenijo, kakšnim naracijam se želijo upreti. Če ne razumemo v celoti socialne dinamike, lahko to ogrozi načrtovanje ustrezne strategije. Priročnik, ki opisuje postopek razvoja nasprotne naracije, se začne s fazo ocenjevanja sovražne naracije (glejte 7. poglavje). Razumevanje konteksta bo v pomoč pri opredeljevanju mogočih tveganj in izzivov ter bo zagotovilo boljšo pripravo za njihovo blažitev. 100

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=