ZMOREMO! Ukrepanje proti sovražnemu govoru skozi nasprotne in alternativne naracije

6. POGLAVJE | PRIPRAVA NA UKREPANJE neformalnega učenja po Evropi. Demokratične in medkulturne kompetence so opre- deljene kot: sposobnost aktivirati in uporabljati ustrezne vrednote, odnose, veščine, znanja in/ ali razumevanje za ustrezno in učinkovito odzivanje na zahteve, izzive in priložnosti, ki jih predstavljajo demokratične in medkulturne situacije. V tem okviru so predlagane naslednje ključne kompetence: Vrednote • • spoštovanje človekovega dostojanstva in človekovih pravic, • • spoštovanje kulturne raznolikosti, • • spoštovanje demokracije, pravice, poštenosti, enakopravnosti in pravne države, Veščine • • veščine neodvisnega učenja, • • večine analitičnega in kritičnega razmišljanja, • • veščine poslušanja in opazovanja, • • sočutje, • • prožnost in prilagodljivost, • • jezikovne, komunikacijske in večjezične veščine, • • veščine sodelovanja, • • veščine reševanja konfliktov, Odnosi • • odprtost do kulturne drugačnosti in drugih prepričanj, svetovnih nazorov in praks, • • spoštovanje, • • državljansko razmišljanje, • • odgovornost, • • samoučinkovitost, • • strpnost do negotovosti. ZNANJE IN KRITIČNO RAZUMEVANJE • • Znanje in kritično razumevanje sebe • • Znanje in kritično razumevanje jezika in komuniciranja • • Znanje in kritično razumevanje sveta (vključno s politiko, pravom, človekovimi pravicami, kulturo, kulturami, verami, zgodovino, mediji, gospodarstvi, okoljem in trajnostjo) 99 ZMOREMO! | UKREPANJE PROTI SOVRAŽNEMU GOVORU SKOZI NASPROTNE IN ALTERNATIVNE NARACIJE

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=