Ali lahko spletni tečaj spremeni način, kako podpiramo mlade?

Veliko govorimo o tem, kako se ustrezno pripraviti na prihodnost — a se pogosto ustavimo in se vprašamo, kako? Za mnoge odraščanje danes pomeni spopadanje s stresom, negotovostjo in nenehnim hrupom družbenih omrežij. Šole se prepogosto osredotočajo na ocene, namesto na rast; na znanje, namesto na samozavest. Projekt ConnectEd: Bridging Minds, Building Communities, sofinanciran v okviru programa Erasmus+ Evropske unije, mladinskim delavcem, vzgojiteljem in mladim ponuja orodja, ki jih resnično potrebujejo.
Projekt, ki ga vodi TiPovej!, v partnerstvu z BACKSLASH (Španija), Libero (Srbija) in Connect International (Belgija), se osredotoča na tri ključne stebre: učenje učenja, izgradnjo skupnosti in skrb za duševno zdravje. Da bi se spoprijelii s temi izzivi, smo razvili dva spletna tečaja ConnectEd, ki v vsakdanje mladinsko delo prinašata osebnostno rast in praktične veščine:
- PRVI tečaj “ConnectEd: Bridging Minds, Building Communities” je namenjen vsem, ki delate in podpirate mlade – učiteljem, mentorjem in mladinskim delavcem. Ponuja praktične, takoj uporabne dejavnosti, ki učenje življenjskih veščin naredijo preprosto in zanimivo. Do tečaja lahko dostopate tukaj. Naj vas ime ne zavede, tečaj je dostopen v slovneskem jeziku!
- DRUGI tečaj “Življenjske veščine 360º” je namenjem mladim. Poomaga vam raziskovati, kdo ste, obvladovati svoja čustva in najti ravnovesje preko interaktivnih dejavnosti, ki jih lahko opravljate v svojem tempu. Do tečaja lahko dostopate tukaj.
Kako smo ustvarili spletna tečaja?
Oba temeljita na metodologiji ConnectEd, ki se trenutno pilotno izvaja in preizkuša v Sloveniji, Srbiji in Španiji. Prvi rezultati kažejo merljiv napredek v načinu učenja, razmišljanja in povezovanja mladih. V treh državah je v delavnicah o učenju učenja, duševnem dobrem počutju in izgradnji skupnosti sodelovalo več kot 150 mladih. Prvi rezultati kažejo:
- Razumevanje učinkovitega učenja se je podvojilo, več kot 50 % udeležencev se zdaj počuti samozavestno, da nove strategije uporabi v praksi.
- Približno 85 % mladih je poročalo, da so se naučili uporabe konkretnih orodij za obvladovanje stresa in čustev.
- Samozavest v ključnih mehkih veščinah – kot so komunikacija, timsko delo in ustvarjalnost – se je povečala na povprečno 4,5 od 5.
- Motivacija, povezana s postavljanjem osebnih ciljev, se je povečala za skoraj 20 %, kar kaže, da ko se učenje zdi smiselno in uporabno, sledi tudi vztrajnost.
Ti rezultati kažejo, da z ustreznimi orodji in podporo mladi premikate meje – od negotovosti k samozavesti, odpornosti in občutku pripadnosti. Vabimo vas, da preizkusite pripravljena gradiva in metode tudi vi!
Če vas zanima več o projektu ali bi želeli, da za vas izvedemo delavnice v živo nam pišite na sonja@tipovej.org ali nas pokličite na 041/772-705.