Digitalizacija / Mladinsko delo

Kako prenesti elemente mladinskega dela v spletno okolje?

22. 4. 2024 avtor: Socialna akademija
mladi; anime

To je vprašanja, ki jih je Socialna akademija skupaj še s 4 partnerji raziskovala znotraj projekta Ustvarjalni digitalni prostori (ang. Creative Digital Spaces), ki je bil sofinanciran s strani EU znotraj programa Erasmus+. projekt se je zaključil, rezultati pa ostajajo.

Pandemija novega koronavirusa je povzročila, da so se prostori, v katerih bi se lahko mladi družili, aktivno ustvarjali in se družbeno udejstvovali, drastično skrčili, hkrati pa je razkrila tudi nepripravljenost številnih sektorjev, posebej tistih, ki temeljijo na druženju, za delovanje v digitalnem okolju.

Namen projekta je bil prispevati k višji družbeni participaciji mladih z razvojem ustvarjalnih digitalnih prostorov, ki delujejo na treh ravneh: druženje, skupnost in pobudništvo. V teh prostorih so mladi krepili svoje digitalne kompetence, hkrati pa so izražali svojo kreativnost in soustvarjali (umetniške) družbene pobude.

V okviru projekta so bili razviti štirje intelektualni rezultati.

Za mlade pobudnike in ustvarjalce:

Za mladinske in kulturne delavce:

Za lokalne deležnike in skupnosti:

Za ostale rezultate projekta in vsebinske prispevke obišči spletno stran projekta TUKAJ.