Mladi so za športni turizem – glasujte za naj promocijski spot
Tema letošnjega 20. mednarodnega tekmovanja Več znanja za več turizma je športna doživetja bogatijo mladinski turizem. V sklopu teme so srednješolci in študentje v nalogah predstavili ideje, kako športno prireditev v njihovem kraju popestriti s turistično ponudbo za mlade, pa najsi gre za tekmovalce ali obiskovalce oziroma turiste.
Turistična tržnica s predstavitvijo bo potekala prvi dan sejma Alpe-Adria v Ljubljani. V dvorani Povodni mož se bo predstavilo 33 srednješolskih in višješolskih ekip iz Slovenije in tujine (Italija, Portugalska, Srbija, BIH in Hrvaška). Na sejmu bodo mladi na stojnicah predstavili zamisli za nove športne dogodke in druge s športom povezane turistične produkte, posneli pa so tudi že promocijske spote. Zanje lahko na spletni strani Turistične zveze Slovenije glasujete od 7. do 15. februarja 2023 do 17. ure. Srednja ali višja šola z najboljšim spotom po izbiri »ljudstva«, bo prejela posebno priznanje.
Vabljeni k ogledu spotov in stojnic!